Här är en översikt över våra viktigaste informationskanaler och tjänster så att du alltid kan hålla dig uppdaterad kring allt som rör ditt boende.

Boendeappen

Genom vår boendeapp kan du sköta ditt boende snabbt och smidigt direkt i mobilen. Via appen kan du bland annat göra en serviceanmälan, ta emot information från oss som hyresvärd och kommunicera med dina grannar. Du får också tillgång till förmånliga erbjudanden.

Mina sidor

Mina Sidor fungerar i en webbläsare i mobilen, surfplattan eller datorn. Här har du åtkomst till dina avtal och hyresavier, kan se gjorda inbetalningar och uppdatera dina personuppgifter. Du kan också registrera och följa upp din serviceanmälan.

Serviceanmälan

En serviceanmälan kan göras för alla frågor du har kring ditt boende. Antingen om det är något som behövs åtgärdas i din lägenhet eller allmänna utrymmen i och kring huset du bor. Eller andra frågor som avtalsärenden eller servicefrågor. Du registrerar din serviceanmälan i boendeappen eller på Mina sidor.

För akuta ärenden eller störningar utanför ordinarie öppettider, ring Securitas på 010-470 53 00

Hemsidan

ernstrosen.se hittar du hyresgästinformation, kontaktuppgifter till oss och svar på vanliga frågor som vi får in. Här delar vi också nyheter och information om Ernst Rosén.

Hemma hos

Hemma hos är vår hyresgästinfo som delas ut i din brevlåda två gånger om året, sommar och vinter. Här informerar vi om av vad som är på gång i våra kvarter, aktuella evenemang och händelser. Vi delar också med oss av hyresgästintervjuer och berättelser ger tips och praktiska råd för ditt boende.

Anslagstavlor i trapphuset

I entrén i ditt trapphus, och i en del hissar, finns en anslagstavla eller digital skärm där vi delar viktig information. Här finns också kontaktuppgifter och namnlista på er som bor i uppgången. Ta gärna vägen förbi emellanåt för att hålla dig uppdaterad.

Instagram

Häng med @ernstrosen på Instagram. Här delar vi aktuell info om vad som händer i och mellan våra hus runt om i stan.