En av våra medarbetare ska gå på föräldraledighet och nu söker vi en nyfiken och driven vikarie till vårt kundteam. Drivs du av utveckling och har ett genuint intresse för människor och fastigheter? Då kanske detta är rätt möjlighet för dig!
Om rollen
I rollen som assisterande kundansvarig ansvarar du för Ernst Roséns affärsområde parkering. Du är även assisterande kundansvarig för bostäder i ett mindre antal fastigheter och fungerar som stödfunktion till kund- och kontorsservice.
Exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen är:
• Ansvar för affärsområde Parkering i samtliga fastigheter vilket omfattar uthyrning och löpande hantering av kundärenden för garage och p-platser.
• Uthyrning av bostadslägenheter i ett färre antal fastigheter inklusive att hantera frågor som uppkommer under inflyttning och utflyttning.
• Handläggning av löpande ärenden under avtalstiden så som andrahandsuthyrning, lägenhetsbyten med mera.
• Hantering av kundärenden kopplat till löpande underhållsarbete inom lägenheten samt beställning av underhåll från leverantörer.
• Avflyttningsbesiktning av bostadslägenheter.
• Vara en del i vår kund- och kontorsservicefunktion och bemöta samt avhjälpa kundärenden via telefon, mail och ärendehanteringssystem.
Om dig
Vi söker dig som har ett genuint intresse för människor och fastigheter och som är mån om att alltid göra det lilla extra för din omgivning. Vi ser gärna att du har erfarenhet från branschen, men vi är även nyfikna på dig som precis har påbörjat din karriär efter avslutad utbildning med fastighetsinriktning. Som person är du trygg i dig själv samtidigt som du är driven, engagerad, nyfiken och prestigelös. Du har tidigare vana av digitala verktyg och kanaler och är bra på att möta alla typer av människor. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Detta erbjuder vi dig
I rollen som assisterande kundansvarig får du en varierande och innehållsrik arbetsdag med utvecklingsmöjligheter och härliga kollegor. Vi är en trygg arbetsgivare där våra medarbetares välmående och samarbete är viktiga delar för oss och för vår företagskultur. Vi verkar i en spännande bransch där vi har möjlighet att göra skillnad och här får du möjligheten att arbeta på ett företag med stor omtanke om både medarbetare och hyresgäster. Vi sitter i vår egen fastighet på Stampgatan i centrala Göteborg.
Anställningsform och ansökan
Tjänsten är ett föräldravikariat med placering på avdelningen Bostad & Lokal. Tjänsten är på 100% med start i september. I denna rekryteringsprocess samarbetar Ernst Rosén med Jurek Recruitment and Consulting, läs mer om rollen och hur du ansöker här