Stampgatan 20

Antal lägenheter: 0 st
Lägenhetsyta: 0 m²
Lokalyta: 1950 m²
Byggår: Ombyggd 1987

Läs mer om området
Läs energideklaration

Vi finns i området under dagtid för att ta del av dina ärenden. Här nedan kan du se när expeditionen är bemannad. Övrig tid kopplas telefonen vidare till mobiltelefonen så att du lätt kan nå oss.
För frågor som rör hyresavtal kontakta
Ann-Charlott Scotting
ann-charlott.scotting@ernstrosen.se 031-739 19 25
För frågor som rör garageuthyrning kontakta
parkering@ernstrosen.se
För frågor som rör hyresinbetalningar kontakta
hyra@ernstrosen.se 031-80 60 80

Hasse Lundbeck

Besöksadress: Karl Gustavsgatan 51
Besökstider:
Tisdag & torsdag kl 8:00-9:00
Tel: 031-18 38 42
karlgustav@ernstrosen.se

Området Stampen

Stadsdelen Stampen har bebyggelse av både kontor och bostäder. Området ligger på bara några minuters promenadavstånd till Centralstationen eller Drottningtorget med alla dess kommunikationer. Här är det lugnt trots att det ligger mitt i staden, strax intill Ullevi och shoppingcenter.

För att nämna lite historik så fanns bryggeri- och bränneriverksamhet i området redan vid 1700-talet. År 1828 startade J.A Pripp bryggeriet Pripps som fram till 1976 satte sin prägel på området. Ernst Rosén har idag sitt huvudkontor i Barnhuset på Stampgatan 20. Förutom eget kontor finns flera andra lokalhyresgäster. Barnhusets utformning har sitt nuvarande utseende från 1857.

Aktuellt

Kvarter Oscars nominerat till årets vackraste nyproduktion

Vårt Kvarter Oscars har nominerats av Arkitektupproret till 2023 års vackraste nyproduktion! Vi är väldigt glada och stolta över nomineringen och all uppmärksamhet vi får för detta projekt.

Nu går vi över till löpande kundundersökningar

Tidigare har vi skickat ut vår kundundersökning en gång vartannat år till dig som bostadshyresgäst. Från och med nu kommer vi i stället att mäta kundnöjdheten löpande.

Vi testar att digitalisera hemmet – först ut är Utlandagatan

Vi jobbar kontinuerligt med att förbättra boendeupplevelsen och att förenkla vardagen för dig som hyresgäst. En del i arbetet är att skapa nya kanaler för vår kommunikation och göra det smidigare att anmäla och följa upp serviceärenden, något som många av er efterfrågat genom de senaste årens kundundersökningar.