Kungsälvsgatan 4

Antal lägenheter: 28 st
Lägenhetsyta: 1875 m²
Lokalyta: 0 m²
Byggår/Ombyggd: 1984

Läs mer om området
Läs energideklaration

Vi finns i området under dagtid för att ta del av dina ärenden. Här nedan kan du se när expeditionen är bemannad. Övrig tid kopplas telefonen vidare till mobiltelefonen så att du lätt kan nå oss.
För frågor som rör hyresavtal kontakta
support@ernstrosen.se 031-80 60 80
För frågor som rör garageuthyrning kontakta
parkering@ernstrosen.se
För frågor som rör hyresinbetalningar kontakta
hyra@ernstrosen.se 031-80 60 80

Jesper Wikander

Besöksadress: S:t Pauligatan 8
Besökstider:
Måndag, onsdag, fredag kl 7:00-9:00
Tel: 031-84 32 11
lunden3@ernstrosen.se

Området Bagaregården

Bagaregården är en stad i staden, belägen i de östra delarna av centrala Göteborg. Det är nära till Olskrokstorget med torghandel, närservice och butiker. Inom området finns också skolor och daghem.

Kommunikationerna är goda och det är lätt att ta sig med buss och spårvagn till andra delar av staden. Med cykel tar du dig på 15 minuter in till avenyn mitt i stan eller Delsjöterrängens grönområde.

Bagaregården var från början ett landeri som uppfördes omkring 1680 av bagaren Joachim Schönfelt. Under senare delen av 1700-talet arrenderades landeriet av Johan Minten som drev ett mycket omtyckt värdshus. Idag används byggnaden bland annat som bibliotek.

För information om skolor, barnomsorg, äldreomsorg och social service:
Kontakta Stadsdelsnämnd Örgryte.

Aktuellt

Kvarter Oscars nominerat till årets vackraste nyproduktion

Vårt Kvarter Oscars har nominerats av Arkitektupproret till 2023 års vackraste nyproduktion! Vi är väldigt glada och stolta över nomineringen och all uppmärksamhet vi får för detta projekt.

Nu går vi över till löpande kundundersökningar

Tidigare har vi skickat ut vår kundundersökning en gång vartannat år till dig som bostadshyresgäst. Från och med nu kommer vi i stället att mäta kundnöjdheten löpande.

Vi testar att digitalisera hemmet – först ut är Utlandagatan

Vi jobbar kontinuerligt med att förbättra boendeupplevelsen och att förenkla vardagen för dig som hyresgäst. En del i arbetet är att skapa nya kanaler för vår kommunikation och göra det smidigare att anmäla och följa upp serviceärenden, något som många av er efterfrågat genom de senaste årens kundundersökningar.